sobota, 13 września 2014

Trochę o mnie :)

Cześć :) Mam na imię Sandra i mam 15 lat :) Będę prowadziła bloga o aparacie ortodontycznym :P
Z racji tego że od 6 dni mam juz gumki separacyjne a w poniedziałek jadę na wizytę na przymierzanie pierścieni to najpierw napiszę co powiedział ortodonta a kolejne posty będą od poniedziałku :)
Także moje zęby nie są specjalnie krzywe. Mam krzywy zgryz i dwójki wchodzą mi pod jedynki i wypychają je do przodu.  Na pierwszej wizycie ortodonta obejrzał mi moje zęby i stwierdził, że mam górną szczękę wąska i musze nosić łuk podniebienny na rozszerzenie
Wybrałam jakieś tam z internetu żebyście mniej więcej widzieli jak to wygląda :)

Na drugiej wizycie zrobił mi wyciski góry i dołu i kazał wrócić za miesiąc jak będzie miał już te modele gipsowe. No to wróciłam <w poniedziałek>  i założył mi gumki separacyjne które jak już pisałam mam od niecałych 6 dni :) W poniedziałek jadę na następną wizytę i zobaczymy jak to będzie :) Na razie to tyle :P Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz