poniedziałek, 15 września 2014

Przymierzanie pierścieni, separacja

Cześć :)
Na dzisiejszej wizycie ortodonta zdjął mi gumki separacyjne i przymierzył pierścienie. Pierścienie będę miała z jakimiś rurkami ((Nie wiem co to za pierścienie)) i w tych pierścieniach wykonał wycisk, i ponownie założył mi gumki separacyjne. Na następnej wizycie (26.09) będę miała zakładany aparat podniebienny. Mam nadzieje że nie będzie to HYRAX bo on jest taki wielki :((

**APARAT HYRAX**

Dostałam też taką kartkę 


Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Hej, mam pytanie. Czy bardzo bolała Cie szczęka po przymierzaniu pierścieni i ponownej separacji? Bo mnie strasznie i nie wiem czy jest wszystko w porządku. Mam sztywna szczenke i ból jest nie do zniesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Z tego co pamiętam po separacji zęby bolały mnie bardzo. Nie mogłam jeść nawet mięciutkiej rzeczy z bólu. Ale po kilku dniach ból ustał. Nie martw się to zupełnie normalne

      Usuń
    2. Hejka. Z tego co pamiętam po separacji zęby bolały mnie bardzo. Nie mogłam jeść nawet mięciutkiej rzeczy z bólu. Ale po kilku dniach ból ustał. Nie martw się to zupełnie normalne

      Usuń